Sandra

Super geregeld en vriendelijke mensen

Mooie prijs 👍

Yvonne

MobielNed is zeer goed bevallen!

Kon dezelfde dag nog gerepareerd, reparatie aan huis, heel netjes te woord gestaan en supersnel.

Famke

Fijne en snelle service aan huis! ik kon zelfs nog dezelfde dag terecht en mijn ipad is meteen weer gemaakt.

fijne, snelle service

Elsa Kuijpers

Goede ervaring

Snel klaar, scherm is erg netjes vervangen.

ProGreen

Een service en snelheid die we elders niet meer tegenkomen!

Zaterdag scherm kapot van de Macbook Pro; een kostbare reparatie. Meeste bedrijven beginnen eerst met intake, voorstel en na overleg reparatie waarmee je zomaar een week verder bent. Hier niet; ze... Zaterdag scherm kapot van de Macbook Pro; een kostbare reparatie. Meeste bedrijven beginnen eerst met intake, voorstel en na overleg reparatie waarmee je zomaar een week verder bent. Hier niet; ze komen naar je toe; beoordelen ter plekke het probleem en repareren/vervangen de benodigde onderdelen snel, goed en ook nog 'ns goedkoper! Met een uur op ons adres en amper een uur later perfect gerepareerd. Wij hebben flink wat Mac's draaien die doorlopend in gebruik zijn; dit is de service die je wilt!

Robertoooh

Simpel afspraak maken, goed geholpen

wauw, op afspraak

Arnold

Snel afspraak kunnen maken, komt afspraken na. En de service om een batterij voor mijn oude iPhone te vervangen, is ook snel en professioneel uitgevoerd. Het werkt weer prima.
Enige punt van...
Enige punt van aandacht is, dat er nu een melding is op mijn iPhone, dat er een batterij vervangen is. Maar blijkbaar verdwijnt die binnenkort. Service had nog beter geweest, indien dit even mondeling had worden aangegeven. Maar verder prima.

Snel, komt afspraken na en snelle service.

Raaijmakers

Uitermate tevreden. Zeker een aanrader.

Bellen hoe laat ze er zijn. En geen onnodige dingen gedaan. !! Perfect.

van Keulen

Top service. Bus was binnen de afgesproken tijd op locatie.

Binnen een half uur scherm vervangen door zeer ervaren monteur.

U Bepaalt Marketing & Sales

Gewoon weer Top!!